A vállalkozások könyvelése komplex feladatok sorát öleli fel. Bízunk benne, hogy közös munkával és a sokrétű szolgáltatásainknak köszönhetően egy jól működő céget tudhat magáénak. Ami pedig az árainkat illeti. Nem létezik a világon két egyforma cég. Mindenhol mások az igények, a tevékenységek, a bizonylatok mennyisége, a feladatok komplexitása. A szolgáltatásaink árai ezért is változók. Minden ügyfelünkkel egyénileg, cégre szabottan állapodunk meg.
Állandó feladataink közé tartozik a rendelkezésünkre bocsátott számviteli bizonylatok kezelése, archiválása, illetve rögzítése. A szokásos üzletmenetelhez szükséges bevallások elkészítése az adóhatóság, helyi önkormányzatok, KSH és NÉBIH felé. Ügyfeleinket rendszeres tájékoztatjuk az aktuális fizetési kötelezettségeikről. Írásos tájékoztatást nyújtunk tömören és érthetően a vállalkozását érintő friss törvényi változásokról. Elkészítjük az Éves beszámolókat és képviseletet biztosítunk partnereinknek a hatóságok előtt.
Van egy jó ötlete és vállalkozna, de nincs tisztában a vállalati formákkal, adózási lehetőségekkel és a jogi felelősséggel? Segítünk már a 0. lépéstől, hogy az önnek legkedvezőbb lehetőséggel induljon a vállalkozása. Felkészült könyvelőink igyekeznek az önnek legmegfelelőbb megoldást felkínálni és tanácsaikkal és sok türelemmel segíteni a kezdő vállalkozóinkat az eredményes és hosszú távú kapcsolat érdekében!
Bérszámfejtői feladataink közé tartozik az alkalmazottak bejelentése adatlap vagy munkaszerződés alapján. Havi szinten a kapott munkaidőnyilvántartás alapján megtörténik a bérszámfejtést. Ezt követően elektronikusan eljuttatjuk a munkáltató részére bérlistákat, bérkifizetési jegyzékeket és a hatóság felé utalandó listát!
A NAV részére havi szinten teljesítjük a szükséges járulékbevallást. Igény szerint év közbeni munkáltatói igazolásokat és társadalombiztosítási (pl. táppénz, csed, gyed stb) ügyeket is intézünk.
Ezen felül az alkalmazottak kijelentése a hatóságok felé és a kilépő papírok kiadása is feladatunk. Illetve elkészítjük az éves szja adóbevallásokhoz szükséges adóigazolásokat is.
Ügyfeleinket állandó jelleggel tájékoztatjuk az aktuális bérezési, illetve adó és járulék változásokról, a lehetséges munkavállalói és munkáltatói kedvezményekről és igény szerint az adható cafetériákról is.
Országos és uniós pályázatok írása az ország teljes területén, főként hazai vállalkozásoknak, szervezeteknek sikerdíjas alapon. Elsősorban eszközbeszerzési, telephelyfejlesztési, energetikai, kutatás és fejlesztési pályázatok monitorozása és írása több éves tapasztalat alapján.
Számtalan módon lehet eljuttatni hozzánk az alapbizonylatokat (számlákat, bankszámlakivonatokat). Pl.: postai úton, személyesen az irodánkba, illetve megbeszélés után, akár mi magunk gyűjtjük be az ön könyvelési anyagát az ország bármely részéről!
Ezek után, mi rögzítjük, illetve archiváljuk a kapott bizonylatokat.
Ezeket célszerű havonta legalább egyszer (mennyiségtől függően) a könyvelésre eljuttatni. A rendelkezésre álló bizonylatok alapján tudunk naprakészek lenni.
Legyen az kezdő vagy működő vállalkozás elsősorban megismerjük ügyfelünk vállalatát, hogy milyen tevékenységet is folytat. Majd ezt követően egyénre szabott adózási és számviteli megoldásokat kínálunk részükre. Kezeljük a felmerülő adó kockázatokat.
Segítünk dönteni a tervezett üzleti lépéseiben (előzetes kontroll), illetve az új adózási és számviteli elszámolási folyamatok kialakításában egyaránt.
Ezen felül rendszeres nyújtunk eseti adóügyi / számviteli tanácsadást is.
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 45. 1 emelet. | |
+36 70 459 8552 | |
balance@szamcsillag.hu | |
www.facebook.com/szamcsillag |
Hétfő - Csütörtök: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-14:00
Időpont foglalás szükséges
2724 Újlengyel, Dózsa György utca 11.
Számcsillag Balance Kft.
Adószám: 25598537-2-13
Cégjegyzék szám: 13-09-181933